فروش صراحی گرد و چهارگوش – نرده و پله

نرده‌های سنگی یا صراحی یکی از متریال‌هایی است که علاوه‌بر استفاده کاربردی در ساختمان جلوه‌ی زیبایی به نمای ساختمان و راه پله‌ها و تراس داخلی و بالکن ساختمان می‌بخشد. برای آشنایی و شناخت سنگ صراحی نیاز است اول با کلمه‌ی صراحی آشنا شویم و علت نام‌گذاری این سنگ را بدانیم. صُراحی در لغت به معنای ظرفی با شکم متوسط و سری تنگ و باریک است که برای نوشیدن استفاده می‌شود و علت نامیدن سنگ صراحی همین شباهت شکل آن‌ها می‌باشد، امروزه ما سنگ صراحی را بنام نرده سنگی می‌شناسیم. نرده سنگی از سنگ‌هایی به‌صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارد.

از سنگ صراحی یا همان نرده سنگی در نمای بیرونی و داخلی ساختمان برای زیباتر شدن استفاده می‌شود. سنگ صراحی را غالباً در نماهای کلاسیک و رومی استفاده می‌کنند. این سنگ در شکل‌ها و مدل‌های مختلف به‌صورت گرد و چهارگوش تولید می‌شود. سنگ صراحی یا همان نرده‌سنگی می‌تواند محصول نهایی انواعی از سنگ‌های مختلف باشد که بهترین و زیباترین آنها سنگ تراورتن و انواع سنگ مرمریت‌ها است. این سنگ‌ها برای ساخت نرده‌ها، مقاومت و استحکام بالایی دارند و حکاکی و برش‌کاری روی آن‌ها راحت‌تر انجام می‌شود. همچنین به علت قیمت مناسب نرده سنگی گزینه بسیار مناسبی برای زیباتر کردن ساختمان‌ها هستند.

در حال حاضر نرده سنگی (صراحی سنگی) بهترین و محکم‌ترین نوع محافظ در بین حفاظ‌های دیگر می‌باشد که با طول عمر و مقاومت بالا توجه طراحان بسیاری را به خود جلب کرده است، از دیگر خصوصیات نرده سنگی می‌توان به خاصیت ضد حریق بودن آن است (برعکس نرده چوبی)، قابلیت شست‌و‌شو و مقاومت در برابر رطوبت (برعکس نرده‌های فلزی که بعد از گذشت مدتی که در مجاورت رطوبت قرار می‌گیرند زنگ می‌زند)، مقاومت در برابر نور خورشید (برعکس نرده استیل که در آفتاب بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهند و سیاه می‌شوند)، و خصوصیات دیگر مثل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی به علت زیبایی طبیعی اشاره کرد، از نرده سنگی در بالکن، تراس، راه‌پله، دور پشت‌بام، پله دوبلکس و… استفاده می‌گردد.

انواع مدل‌های نرده سنگی

انواع نرده‌های سنگی به دو صورت گرد و چهارگوش(تخت) تولید می‌شود. نرده های سنگی با سنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که بهترین سنگ ها برای نمای خارجی ساختمان نرده های سنگی تراورتن است بدلیل این که در برابر شرایط جوی و بارندگی و شرجی و اشعه های خورشید مقاوم هستند ولی برای نمای داخلی این محدودیت وجود ندارد و هم می‌توان از نرده های تراورتن، مرمریت، مرمر و حتی لایمستون استفاده کرد.

قیمت روز نرده سنگی(صراحی) تراس

قیمت نرده سنگی صراحی به عوامل متعددی بستیگی دارد. نرده سنگی صراحی یکی از شیک ترین نرده هایی است که در ساخت و ساز ساختمان‌ها و آپارتمان های خود می توانید از آن استفاده کنید. نرده سنگی صراحی به شکل ها و فرم های متفاوتی برشکاری و طراحی می شود. و به این خاطر که جنس ماده اصلی آن ها از سنگ است مقاومت زیادی دارد. به همین خاطر استفاده از آن‌ها امروزه بیشتر شده است. تعدادی از نرده های صراحی را بصورت محصول در سایت قرار داده ایم و سعی میکنیم زودتر انواع این نرده ها را قرار دهیم.

رده‌های سنگی برای بالکن

استفاده از نرده‌های سنگی برای بالکن و تراس نمای بسیار زیبایی به ساختمان می‌دهد و زیبایی آن‌ها را چندین برابر می‌کند. هنگامی‌که به‌عنوان یک رهگذر از بیرون نگاهی به ساختمان‌های که از نرده سنگی استفاده کرده‌اند و مقایسه‌ی آن‌ها با دیگر ساختمان‌هایی که از این امکان استفاده نکرده‌اند می‌کنید متوجه دلیل استفاده از نرده سنگی در ساختمان‌های شیک را متوجه می‌شوید. نرده‌های سنگی مورد‌استفاده در بالکن‌ها و ترا‌س‌ها به علت قرارگرفتن در معرض شرایط جوی مختلف، باید استحکام و مقاومت بالایی داشته باشند.

مدل‌های نرده سنگی برای بالکن و تراس

برای بالکن و تراس انواع و شکل‌های مختلفی نرده سنگی بنا به سفارش مشتری تولید می‌شود که از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین آن‌ها می‌توان به مدل چهار‌گوش و گرد اشاره کرد، مدل نرده‌سنگی گرد به‌علت متفاوت بودن روش فرآوری این‌سنگ قیمت بالاتری نسبت به نوع چهارگوش(تخت) آن دارد. انتخاب مدل‌نرده‌سنگی تا حد زیادی به نمای و معماری‌ساختمان و انتخاب و سلیقه‌ی مشتری بستگی دارد.

نرده سنگی راه‌پله ساختمان

در صنعت ساختمان‌سازی و معماری ساختمان دو مدل راه‌پله داریم: راه‌پله داخلی و راه‌پله خارجی. انتخاب نرده سنگی راه‌پله تأثیر بسزایی در زیبایی و کلاسیک ساختمان دارد. طراحی خلاقانه می‌تواند فضای اطراف را متحول کرده و هویتی خاص و منحصربه‌فرد به آن دهد ولی جدا از بحث زیبایی‌شناختی آن بحث حفظ جان انسان‌ها اهمیت دارد. پس هنگام خرید نرده سنگی راه‌پله به کیفیت و مرغوبیت سنگ و نصب صحیح و اصولی آن توجه بیشتری فرمایید و کیفیت را فدای زیبایی نکنید. برای راه‌پله می‌توان از انواع سنگ نرده مصنوعی که شکل‌ها و طرح‌های زیبایی دارند استفاده نمود. نوع طبیعی آن از تراشیدن سنگ تولید می‌شود. سنگ را در ابعاد و طرح‌های دلخواه با دستگاه‌ها و ابزار مخصوص برش می‌دهند و آن را به شکل موردنظر می‌تراشند. در بسیاری از عمارت‌ها و بناهای مجلل و لوکس از این نوع نرده در راه‌پله استفاده کرده‌اند. انتخاب نرده سنگی برای راه‌پله به‌جای نرده چوبی می‌تواند به علت ضد حریق بودن و استحکام و مقاومت بالا ایمنی بیشتری به ساختمان بدهد.

فروش صراحی سنگی

در هنگام خرید صراحی سنگی به ترک نداشتن و سالم بودن و رگه نداشتن سنگ‌ها دقت کنید و با اطمینان خریدتان را انجام دهید. اگر مایل به خرید اینترنتی صراحی سنگی هستید از فروشگاهی دارای ضمانت و معتبر خرید کنید. فروش صراحی سنگی در اصفهان توسط سنگ تیم تیم مجرب و آشنا به انواع سنگ‌های ساختمانی و خصوصیات سنگ‌ها انجام می‌گردد. سنگ تیم با فروش صراحی سنگی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌تواند سایت مناسبی برای خرید این سنگ برای شمایی که کیفیت برایتان مهم است باشد. ازآنجایی‌که در خریدوفروش صراحی سنگی نیاز به‌دقت در حمل‌و‌نقل و جا‌به‌جایی مناسب آن جهت جلوگیری از شکستن یا ترک‌برداشتن بسیار حائز اهمیت می‌باشد آنلاین‌سنگ با ضمانت‌باربری و ضمانت مرجوعی در صورت شکستگی، خرید بسیار راحت و بدون دردسری را برای شما فراهم می‌کند.

One thought on “فروش صراحی گرد و چهارگوش – نرده و پله

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *